Inbjudan till andra avsnittet av Bltic Sea Wather Talks - en global konferens som arrangeras av Initiativ Utö och KTH, fredagen den 11 november kl. 08:30 - 12.

Här har du alltså möjlighet att lära dig ännu mer om våtmarker!

Genom den här länken kommer du till en inbjudan till seminariet/webbinariet.
Du kan delta antingen fysiskt på plats, Grev Turegatan 20 i Stockholm, alternativt digitalt.

Vi har ju som mål att de lokala Rotaryklubbarna i länderna runt Östersjön skall bidra till att nya våtmarker anlägges och att redan befintliga underhålles.

Hoppas att du har möjlighet att delta antingen fysiskt på platsen eller digitalt.

Bästa "Rädda Östersjön" hälsningar,
Guje
Den 5 mars i år arrangerade vårt distrikt via BASRAN, ett webbinarium om våtmarker där Initiativ Utö var ett av de "show cases" som presenterade sig. Presentationen hittar du här

Den 12 mars var vi 36 Rotarymedlemmar som besökte Utö för att på platsen själva få se de 3 våtmarkerna, som anlagts där av Initiativ Utö.