Vi har nu nöjet att skicka Dig en inbjudan till "RYLA Baltic Sea 2023", som äger rum här i Södermanland den 27-31 augusti med start i Nynäshamn.

Vårt distrikt arrangerar i ett nära samarbete med våra partners Briggen Tre Kronor och deras projekt "Expedition Rädda Östersjön", Östersjöcentrum vid Stockholms universitet och våtmarksstiftelsen Initiativ Utö denna internationella "RYLA, Rotary Youth Leadership Awards", som har Östersjö- och miljöfokus.

Ledarskapsutbildningen äger i huvudsak rum på seglingsfartyget Briggen Tre Kronor i Stockholms södra skärgård och vänder sig till ungdomar och unga yrkesverksamma mellan 18-30 år.

All information och alla detaljer om ledarskapsutbildningen hittar Du genom följande länk:

Vi hoppas nu att Du och Din klubb har möjlighet att bjuda in någon ung person, som ni tror är en lämplig deltagare i enlighet med inbjudan.